Máté Péter: Kinek mondjam el a bánatom

Jöjjön Máté Péter: Kinek mondjam el a bánatom.

Máté Péter megható dalaiért KLIKK.

Máté Péterhez kapcsolódó hírek, érdekességek ITT

Harmatcsepp a lombokon,
Hajnalfény a fák közt átdereng.
Gondfelhő az arcomon,
Én vagyok csak ébren és a csend.

Kinek mondjam el a bánatom?
Kinek mondjam el nem is tudom?!
Ki hallgat meg egyszer végre már?
Ki gyógyítja meg azt mi fáj?

Harmatcsepp a lombokon,
Hajnalfény a fák közt átdereng.
Gondfelhő az arcomon,
Én vagyok csak ébren és a csend

náránááránáránááá...

Kinek mondjam el a bánatom,
Kinek mondjam el nem is tudom,
Ki hallgat meg egyszer végre már,
Ki gyógyítja meg azt mi fáj?

Harmatcsepp a lombokon,
Hajnalfény a fák közt átdereng.
Gondfelhő az arcomon,
Én vagyok csak ébren és a csend

náránááránáránááá...

Hallgasd meg a dalt ITT

Megjegyzések