Máté Péter: Elmegyek

Hallgasd meg Máté Péter - Elmegyek című dalát.
Szövegíró: S. Nagy István
Zeneszerző: Máté Péter

Egy kis patak mindig rohant, s egyre csak énekelt.
Egy sziklafal útjába állt, s a dalnak így vége lett.
Én is így lettem néma víztükör,
Mikor tőlem elmentél.
Nekem többé már a Nap sem tündököl,
Csak ha újra megjönnél.
Refr.:
Elmegyek, elmegyek, milyen úton indulok, még nem tudom.
Elhagyom otthonom, még a jóbarátoktól sem búcsúzom.
Elmegyek, elmegyek, igen megkereslek én, bármerre jársz.
Nem tudom, hogy merre vagy, mégis úgy érzem, hogy engem egyre vársz.

Hallgasd meg a dalt ITT

Megjegyzések

  1. Ez ÓRIÁSI, ez a fazon megengedheti magának, hogy a végén még a mikrofont is letegye, a hangja továbbra is, szinte változatlan erővel zeng ...

    http://www.youtube.com/watch?v=Mw29wcUMAqU

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fekete Lajos László / lacipapa 38 skype2015. augusztus 7. 15:58

      Akiket ilyen tehetséggel áldott meg a teremtő, azoknak a törekvéseik hogy örömöt vigyenek embertársaik életébe nem maradnak a múlt ködében ! Csak az a kár ,hogy egyre kevesebben vannak ! A léleknélküli világ sem igényli őket !

      Törlés
  2. Szerencsére Máté Péter dalaira egyre inkább igény van, ebben a rossz világban! Nagyon sokan szeretik, és rengetegen csatlakoztak emlékoldalához. Emlékét őrizzük!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése