Máté Péter - Egy kéz, egy szív


Jöjjön Máté Péter - Egy kéz, egy szív slágere.

Máté Péter megható dalaiért KLIKK.

Úgy mint egy kéz, úgy simogat,
Lágy napsugár éri arcomat.
Úgy átölel, s nem céltalan,
Mert árnya nincs, csak fénye van.

Mint egy szív, úgy dobog a hajnal,
Mint egy szív – néma szavakkal.
Mint egy kéz, elhoz a napfény,
Itt vagy már, rám tör az élmény:
Szeretsz még, úgy szeretsz még!

Megjegyzések

  1. Eszterka! Ezt próbáld meg eljuttatni apudhoz - Ő egy igazi rajongó, és én ezt a számot még nem hallottam... Puszi

    VálaszTörlés
  2. én sem hallottam még sohasoem, pedig azt hittem én mindet ismerem, gyönyörűű :)

    VálaszTörlés
  3. Sosem hallottam még eddig. Gyönyörű !!

    VálaszTörlés
  4. Már vagy 20x meghallgattam és nagyon tetszik.
    Ez egy otthoni felvétel lehet. Kár, hogy nem lett meghangszerelve és nem került lemezre.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése