Michael megható módon adja elő Máté Péter slágerét

Achilles-ín-szakadásnak köszönheti Michael Kropf élete egyik legemlékezetesebb alakítását: Máté Péter-dalt kézpantomimezett.


Íme az előadás


Megjegyzések

  1. mymo007 1 évvel ezelőtt
    Helyesen a neve Michael KROPF. Valóban egy baleset érte, ami miatt hosszú ideig mellőznie kellett a színpadot, de szerencsére nem örökre. Pályája azóta is felfelé ível, bár nem a táncos, inkább a koreográfus és balettmester vonalon. Ez a szám azonban végigkíséri egész életén. :) Magyarul pedig tud, nem kellett lefordítani neki a szöveget. :)
    A lánya vagyok, ezért tudom. :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor egyszer nagyon régen láttam ezt a felvételt nagyon meghatott.Azóta eltelt sok-sok év és már meséltem a gyerekeimnek erről az előadásról.És erre tessék ma megkaptam egy megosztásban.Nagyon megörültem neki és rögtön a lányaimnak is megmutattam.Köszönöm szépen bárki is tette fel.

    Kedves Kornélia !! Gratulálok apukádnak így ismeretlenül is.

    VálaszTörlés
  3. Ez az előadás igazán méltó a dalhoz, mindkettő lenyűgöző!

    VálaszTörlés
  4. Csak gratulálni tudok.
    Ehhez semmi komment nem kell, látni a kéz és arc játékát, hát kell ennél több?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése