S. Nagy István: "Úgy hívták, hogy Máté Péter."


S. Nagy István így vélekedett Máté Péterrről.

"Lejártam az ELTE-be, a klubba, ahol egy idő után egy nagyon jó énekes zongoristát fedeztem föl, aki fantasztikusan jól billentyűzött és eszméletlen jól énekelte az akkori amerikai világslágereket. Úgy hívták, hogy Máté Péter. Odamentem hozzá és azt mondtam neki: Milyen jól zongorázol, milyen jól énekelsz. Miért nem írsz zenéket és énekelsz magyarul? Ő erre azt mondta: Mert nem tudok zenét szerezni, nem szeretek magyarul énekelni, mert nem az én világom.

Malek Mikivel megírtam a Hull az elsárgult levél című dalt és Bágya Andrást - isten nyugosztalja - megkértem, hogy ossza ki Máté Péternek. Megtörtént. Elénekelte és megnyerte a Made In Hungary első díját." - nyilatkozta S. Nagy.


Máté Péter kiadványok, érdekességek ITT.

Máté Péter  kiadványok a Libri oldalán.

Máté Péter  érdekességek a Lira.hu-n.

Nyomj lent egy lájkot, ha bejön a dal.

Megjegyzések